Thursday, October 27, 2011

Brollopsfotograf Stockholm, Grand hotel!

Det kanske ter sig märkligt att vissa bröllop kommer upp på min blog först nu, men sommaren var så hektisk och jag focuserade på att leverera till mina brudpar.

Här får Ni Anna&Daniel, 13 Augusti 2011.
Vigsel Sture gård Djurgården, fest Grand hotel Stockholm.
Vi möttes första gången hos mig över en härlig fika vid kakelugnen.
De berättade för mig om sina bröllopsplaner och vi kände direkt att vi klickade.

Just nu fotograferar jag Annas vackra silver smide, fantastiska smycken.

Här är en del av Anna&Daniels bröllops berättelse.

















'































Ja, vi smet ut en sekund under middagen i sista kvälls ljuset vid Nybroviken.










Grand hotel Stockholm, August 13th 2011.
Anna&Daniel first came to my showroom for coffe and cake by the fireplace.
Here is a small selection from their weddingstory.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home