Monday, October 17, 2011

Bröllopsfotograf stockholm. Meetings!

Tillbaka i stan efter underbar vandring i fjällvärld. Spännande möten med ripjägare, kokkaffe och macka med renkorv vid öppen eld.

En bra bild växer alltid fram i möten.
I över trettio år har bildberättandet varit min drivkraft.
Min kära kamera Leica och jag och många, många möten med människor.

Mitt hjärta är fyllt av dessa möten.
Varmt välkommen till mitt kontor på Bastugatan.


Back in town after a week in the mountain. After meetings whith hunters by the fire.
I will post some images later this week.

A good image emerges in meetings.
Story telling has been my motivating force for over thirty years.
My beloved Leica camera and I and many, many meetings with people.

My heart is full of these meetings.
Warm welcome to my office at Bastugatan.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home