Tuesday, October 11, 2011

Bröllopsfotograf Stockholm! Rolig hälsning i min inbox idag!

Åren springer iväg och nu hade vi tänkt att komplettera våra bröllopsfoton J
Funderade på att denna gång välja ett fotografi (som jag i fotografspråk inte kan) som är lite i gammeldags stil, (gulnat).
Fastnade just för en bild på skivan vi fick: DSC_0035 den har den looken jag är ute efter ; )
Så den skulle jag vilja beställa i storlek: 30x25
Jag har hittat en sån underbar ram till så det skulle passa perfekt!
Vad skulle en sådan kosta?

Förstår att det är många att hålla reda på…
Men vi gifte oss i Stadshuset 2007-12-08

Ps.. Boken som vi beställde utav dig är fortfarande helt underbar! Ångrar inte en sekund att vi valde den. Ds..

Med Vänliga Hälsningar
Cecilia & Andreas Eriksson

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home