Tuesday, April 10, 2012

Bröllopsfotograf Stockholm, ny blog och prisinfo 2012!

Äntligen, som jag längtat, min webmaster Vincent Demargne är snart klar med min nya blog.
Skall bli fantastiskt roligt att presentera mina bilder på ett nytt sätt.

Vill också passa på att berätta om mina priser sommaren 2012.
De är lägre än du tror!
1 timmes bröllops porträtt ex kostar 8000:-
Klassiskt bröllopsreportage kostar från 25.000:-
Hela bröllopsberättelsen från start till mål, pris beroende på antal dagar.

Du kan antingen välja att boka önskat antal timmar, från en timme upp till flera dagar, eller boka ett av mina paket som inkluderar album, DVD-bildspel, online bildspel, printar, canvas och naturligtvis dina högupplösta bilder på DVD.
Varmt välkommen att kontakta mig så skall jag berätta mer.

Finally, my webmaster Vincent is almost finished with my new blog.
So looking forward to present the images in a more nice way.


Also, info about my pricing summer 2012. It´s not so high as you may think.
All day wedding coverage starts at 2500 euro.
You can either decide what you want in your coverage or book one of my packages with albums, DVD slideshows, online slideshows, proofs, prints, canvases and of course your hi-res images on disc.
Warm welcome to contact me and I’ll send you my full price-info.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home