Friday, March 2, 2012

Fotograf Stockholm, fotograferar exclusiva kök!

Jag har ett uppdrag som löper några veckor, att fotografera exclusiva kök.
Idag fotograferar jag ett kök på Essinge bro gata. 
Känns roligt att få använda min kompetens i belysningsteknik.
Om några veckor är jag klar med fotografering och redigering och kan då visa några objekt här.

I helgen har jag spännande möten med lyckliga blivande brudpar, underbart att se hur bokningarna sätter fart när vintern rasar ut ! inspiration här: kicki
Vår i luften!
 
I have a task that runs a few weeks, to photograph  exclusive kitchen.
Feels great to use my skills in lighting technology.
In a few weeks, I finished shooting and editing and can then show a few items here.

This weekend I have exciting meetings with prospective brides, great to see how the bookings spurs when winter rages out! inspiration here: kicki

Spring is in the air!


Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home