Monday, November 21, 2011

Bröllopsfotograf Stockholm, fint i min inbox!

Så fantastiskt roligt att jag får publicera detta mail, kan dock inte namnge avsändaren, då kan blivande maken förstå.. fotograferingen skall vara en hemlis, morgongåva.

Hej!
Måste börja med att säga WOW!! Leica-bilderna är ju fantastiska! :) Bilden på rygg i sängen känns så rockig och tuff och den när jag sitter på sängen ger en så vacker rygg!! Jag är såå imponerad :)
Tycker jättemycket om bilderna i den gröna soffan, både närbilderna och framförallt då jag ligger på mage. En av bilderna där i soffan som du mailade nu i svart-vitt är en av mina favoriter, men jag tycker att den är finare i färg för färgerna var verkligen vackra i det rummet. Mattan helt otrolig.
Har gått igenom alla bilder ikväll och har just nu ca 50 favoriter, jag skämtar inte, jag älskar dem! Förlåt för om jag någosin tvivlade på din förmåga!! Det kommer bli så svårt att välja.
Som porträttbild gillar jag verkligen nr 257(?) i spegeln. Men det finns ju väldigt många mer vackra sensuella bilder i spegeln som nog skulle passa bättre i albumet, som du säger med håret och så. Just bilden nedan är ju ett mästerverk om man tittar på den i spegeln och håret.

Ha det jättebra så länge Kicki, och tusen tack för att du genom dina bilder fått mig att tillslut inse hur vacker jag egentligen är! Kan säga att de verkligen lyft mitt självförtroende en del denna veckan :)

Kram

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home