Wednesday, September 14, 2011

Bröllopsfotograf Stockholm. Morgongåva till honom!

Jag blev så glad för fint omdöme från bröllopskund, han fick en speciell morgongåva av sin fru:

Hej!
Bilderna var verkligen jättevackra!! Väldigt smakfullt sensuella, och jag tycker verkligen du lyckades fånga Cissis person också. Jag vet hur svårt det kan vara att få henne att slappna av framför kameran…
Mina favoriter var porträttet där hon har bh och den där hon sitter i fönstret.
Det var en underbar present.

Var också mycket fint album med boxen och jag gillade verkligen detaljen med det tjärade snöret som lämnar kvar den speciella doften!

Jo, det är ett intresse som tar upp en del av min tid! Jag gillar jättemycket både att titta på andras bilder och göra egna…
Jag brukar försöka lägga upp bilder med jämna mellanrum på www.fredrikleander.com om du vill kika.

Mvh
Fredrik

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home